Goda tider väntar

Jo så är det, nu väntar härliga tider för i morgon kommer Olle hem, tiden har stått still samtidigt som det gått fort. Tänk att jag har haft någon att längta efter, känns nästan lite overkligt (fortfarande är ju allt så nytt) :))
Julen står ju nästan för dörren, men vi får i alla fall denna helg tillsammans.

Julen längtar jag kolosalt efter, ska ju åka till Jenny och även Jonas kommer dit. Okey vi får bara 2 dagar tillsammans men det är bättre än ingenting och jag ska bara njuta. Alla klappar utom 1 är klara och den sista ska jag köpa idag då jag är ledig. Sen måste jag hitta på någonting till Olle också, både födelsedag (han fyller 23dec) och en lite julklapp. Hmmm inte alls lätt, ungarna kommer ju med önskemål men det har ju inte Olle gjort. Fast det är klart han skulle ju nöja sig med bara mig, men han får ju inte mig varken på födelsdagen eller julen *ler*

Så här sitter jag lite och våndas för vad ska jag hitta på? Okey han gillar att äta och gillar sånt som är gott, men ätit har han nog gjort tillräckligt i Maleysia så det räcker för resten av detta år :))
Jag får väl bläddra i alla tusen reklamblad som kommit i brevlådan och se om jag får lite inspiration, vill ju försöka att få till någonting personligt och det är ju inte lätt till en karl över 50 *asg*

Usch sen är det ju meningen att jag även ska försöka att städa lite grann. Linda tvingar mig att klä granen i kväll och det måste ju vara lite städat och undanplockat innan. Så vi får se var jag hittar den orken och inspirationen till att röja undan. Ska nog i alla fall börja med lite frukost snart och sen sätta på en maskin med tvätt.

Lite lustigt är det för när jag satte mig här för att skriva så hade jag en massa att skriva om och nu plötsligt är det bara tomt i huvudet???  Kanske är det avsaknaden av frukost som gör det. Jag hoppas att ALLA ni som läser här får en riktigt skön dag i alla fall, själv kommer jag bara att svansa omkring och inte få någonting gjort känns det som.

Ge mig en kram för då får ni tusen tillbaka

Kommentarer
Postat av: CATWOMAN

ge ge... det brukar vara så ämnen dyker upp under dagen men så när man sitter där så har de gömt sig någonstans inne i hjärnan...lider själv av samam dilemma... julklappsköp är svårt minsann... säg att DU är hans JulKlapp...hihi kram

2008-12-17 @ 17:17:46
URL: http://catwoman1955.spaces.live.com/
Postat av: Eva-Lena

Ja, imorgon kommer han hem igen :o)))

Förstår att du längtat!! Jag tror inte han bryr sig så mycket vad han får, för han har ju dig ;o)

Puss & Kram

2008-12-17 @ 21:49:28
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0