Humöret vänder

Sådär ja nu är det slut med självömkan och jag mår faktiskt mycket bättre. Har försökt att vila mycket idag, men det är inte så lätt när grannen är hemma och inte har vett att vara tysta så jag kunnat sova ;)
Men jag känner att jag vill må bra i själen och det gör jag om jag inte retar mig på grannen eller blir förbannad för att han spelar fel sorts musik när jag försöker sova. I morgon kommer Olle och jag har inte träffat honom på evigheter, inte sen torsdag förra veckan. Så kommer ju vårat liv att se ut under en lång tid, men det känns okey för jag tror att vi vet var vi har varandra.

Nu kommer jag att vara ledig 3 helger på raken och det kommer att vara fullt upp alla helger. Nu på söndag så ska vi gå på ett AA möte och där fira en massa födelsedagar. En fyller 14 nyktra år en annan 20 och en tredje 22 eller om det var 23 nyktra år. Det ska verkligen bli kul att träffa dom och han som fyller 20 har blivit mig en riktigt kär vän och han är den person som gav mig min 6 års medalj som är en av mina käraste ägodelar. Efter mötet så ska vi ut och äta och jag som är så asocial fixar det idag och det är härligt.

Helgen därefter så åker ju Olle och jag till Mölnlycke och får rå om varandra, titta på revy och äta gott. Något sånt har jag aldrig gjort i hela mitt liv och jag ser verkligen framemot det. Sen kommer nästa lediga helg och då kommer Jonas hem på besök, det ska verkligen bli kul för på lördagen kommer även Jenny på besök för vi ska på reptilmässa. Jag får en helg med alla mina barn och det händer ju inte så ofta, även fast vi var tillsammans några dagar i jul. Så ni kan säkert förstå att mitt humör har ändras och jag börjar få lite sinnesro igen.

Nu ska jag se framemot allt detta trevliga och strunta i att jag är förkyld och snorig. Det är ju så härligt att ha någonting att se framemot och då kan jag ju inte deppa över en förkylning *ler* Hmm känner mig så skriv sugen men vet inte vad jag mer ska skriva om och nu har dödligt vapen 3 börjat så jag tror att jag ska titta på den.
Sköt om er och ge mig en kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nja så mycket kommer du inte hinna umgås med oss alla. Iaf inte samtidigt. Jag kommer juh lördag morgon sen kommer vi vara på reptilmässan i några timmar, sen åker jag hem :P. Men man kan inte få allt ;)



Kram kram

2009-01-16 @ 21:34:26
URL: http://tigerhjarta.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Jag börjar också må bättre :o)Har sovigt som f*n, inga störande grannar, ast vet du nätterna sover jag illa. Ska ta fram bössan och skuta prick på den där jäkla gatlyktan som lyser rätt in i sovrummet.

Kram

2009-01-16 @ 21:50:51
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Anne

Jenny jag får vara nöjd med det lilla :))

Syrran hört talas om persienner eller rullgardin :))

2009-01-16 @ 22:00:19
URL: http://anjojeli.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

hejhej (:

Whats up ?



/ K R A M

www.mramin.blogg.se





2009-01-16 @ 22:04:12
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: CATWOMAN

men så roligt att läsa om alla "födelsedagar" att kunna få vara med om detta är en gåva tycker jag. Sån samhörighet ni måste ha det som varit med om samma sak och sen klarat av att komma tillbaka.

Ja jag blir så glad då jag läser hos dig... främst för att du pratar så öppet om allt...det betyder mkt för andra tror jag .

Bloggen blev ju superfin... såp vacker bild av vattnet och sen de kloka orden som står där... gläds med dig över din kärlek som du nu får uppleva .... många har nog inte samma tur att få möta lyckan i livet...njut i fulla dgra av detta.

Stor kram

2009-01-19 @ 23:16:12
URL: http://catwoman1955.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0