Visst får jag gnälla :)

Vet inte vad som har hänt med min kropp, har den gett upp alldeles? Jag har så himla ont i kroppen att jag varken kan sitta, ligga eller stå upp. Benen värker och jag har t.o.m svårt att sätta mig på toastolen och sen ta mig upp igen. Går jag i trappor så gör varenda steg ont. Jag har ju haft så här ont i kroppen till och från men nu är det värre än någonsin. Tar jag på mina armar så är jag liksom öm, även om benen och ryggen är värst.

Jag har ju tidigare varit borta från jobbet för att kroppen har värkt, men det har jag trott varit i samband med att jag varit utarbetad och i allmänt dåliga kondition. Men jag kan inte påstå att jag är speciellt utarbetad nu, men jag klarar knappt av dagen. Ska jag huka mig eller ta upp någonting från golvet så kommer jag knappt upp igen. Att vända mig i sängen, bara det är ett helt företag och jag får liksom hjälpa kroppen att ändra läge.

Kanske läge att söka för det för det kan inte vara normalt och det kan inte vara så bara för att jag inte tränar kroppen. Det finns ju en massa soffpotatisar och inte har dom alla ont i kroppen?? Fattar inte hur jag ska palla att jobba när det är så här och någonting måste ju vara fel eller? Kanske har mitt gamla leverne nu satt sig på kroppen och jag får detta för mina synder. Men samtidigt är jag lite orolig att det ska vara något reumatiskt eller fibromyalgi, jag vet ju inte hur det utmärker sig och om man har ont på det här sättet då?

Jag kan inte och har inte en möjlighet i världen att bli sjukskriven då jag nyligen tagit tag i mina skulder, då behöver jag varenda krona som jag kan arbeta ihop. Usch men det var i alla fall skönt att skriva av sig för fingrarna fungerar i alla fall någotsånär *S*

Annars går livet sin gilla gång och jag lääängtar så efter semester. Redan första vecka bär det av till nordligare breddgraden och jag ska få se om lille CW har fått någonting gjort vid sitt lilla torp. Hahaha nu satte jag allt press på dig gumman *ler*

Nä jag tror inte jag har lust att skriva mer, tog ju bara tillfället i akt att få skriva av mig lite. Hoppas att ni alla har det bra och att solen tittar fram så småningom så att vi får lite värme.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vet du, jag tycker faktiskt du ska ta dig till farbror doktorn med ditt onda...det låter faktiskt inte okey.



Längtar också efter semestern nu. Bokade bussbiljett till sthm igår. Vet du var det kostade??? 99 spänn. Visserligen inte avbokningsbar men händer det något så kan jag nog avvara den hundralappen. Det fanns tre priser att välja på. 420, 350 eller 99. Fattar inte riktigt prissättningen?? 14.35 anländer jag Sthm den 16:e...åhhhh, vad jag längtar!!!



Kram på dig!!

Eva-Lena

2009-06-13 @ 20:58:47
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Anne

Åhh jag längtar så tills du ska komma. Det ska bli så härligt att åka iväg med dig och jag längtar efter att få träffa CW. Men du jag vill att du klipper mig innan vi åker så jag blir vacker när jag ska visa upp mig för CW S

Åhh om det ändå var i alla fall var Juli nu ;)

2009-06-14 @ 10:46:37
URL: http://anjojeli.blogg.se/
Postat av: CW

hihi... jag längtar osckså... och vet du jag tror vi åker till min lilla stuga och sover där... om det passar er förstås.

Får väl se om vädret bjuder på sol men ja gtror nog att vi får braig tid tillsammans oberoende hur vädert ser ut.

Det där med kroppen... helt klart ska du gå till doktorn... fibromyalgi ger en massa olika symptom och visst kan det vara ngt sånt...

Bättre att rådfråga farbror doktorn om han har ngt tips om vad det kan vara. Skit i tankarna om skulderna nu för jag tror att det kommer att ordna sig ändå för dig. STor kram see you soon tralalala

2009-06-14 @ 18:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0