Jag är lycklig!!!

Men jösses just nu vill jag ta hela världen i min famn och jag hyllar alla världens Naprapater. Jag gick hem som på moln och jag ville dansa med hela världen. Jag kom hem slog mig ner i stolen framför dator och vet ni jag har INTE ont i ryggen. Andra ställen i kroppen känns kanske inte så bra, men ryggen HERRE jösses jag vill gråta. Jag har inte upplevt en dag sen jag var 20 år att inte ha ont i ryggen. Fattar ni hur underbart det känns. Jag gråter faktiskt nu när jag skriver detta *ler*

Alltså jag kom till Naprapaten och hade väl inte så stora förhoppningar om att bli bra, inte på en gång i alla fall och vet ni jag fick en diagnos på köpet, nu vet jag varför jag alltid har haft ont i ryggen….skrattar så jag gråter…. eller gråter så jag skrattar....

Efter lite frågor, en snabb undersökning så var diagnosen klar hipp hurra hipp hurra. Aha nu vill ni veta vad som är fel hihihi. Okey jag ska tala om det. Min högra höft går högre upp än den vänstra, jag har i alla år belastat min kropp fel, gått snett och mitt högra ben har på det sättet varit kortare än den vänstra. Okey det är fortfarande så men det går att behandla, det går att rätta till….åh nu gråter jag igen…. Fattar ni vad lycklig jag är.

Han började behandlingen med att massera lite där jag har som mest ont, han drog i mina ben, han böjde,sträckte och knäckte och ibland gjorde det j*vligt ont. Men vet ni när allt var klart och jag satte mig på en hans stol så kunde jag lyfta det ena benet över det andra utan att hjälpa till med armarna…..solen skiiiiner….Åhhh jag är så lycklig….

Jag sitter här på datorstolen och kan sitta normalt. Nu när jag mår så här himla bra så vill jag fira, jag känner mig ju trött, hungrig och seg i knoppen så jag inhandlade en ENERGY drick till mig så nu j*vlar * ska här firas *asg* Jag fick en massa strets övningar som jag ska göra morgon och kväll och sen ska jag tillbaka till denna underbara människan på tisdag och då kommer jag att vara 880:- fattigare, men vad gör det när jag är världens lyckligaste kvinna.

Fatta jag är nykter, jag har 3 underbara barn, jag har kärleken och nu har jag ett rörligt liv också. Hipp hurra vad livet är underbart. All världens sjukgymnaster slägg er i väggen, den kunskap en Naprapat har kommer ni aldrig i närheten av. VARFÖR har jag inte gjort detta tidigare?????

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Åhh, vad glad jag är för din skull!!! Förstår att det måste kännas underbart. Ja, naprapater (bra sådana) går inte av för hackor. Visst kostar det men när det hjälper så är det ju värt varje krona!!!

Kram på dig!!

/E-L

2009-03-27 @ 12:36:44
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: CATWOMAN

Undert att det hjälpte... jag kan känner hur glad du är. Men det kan vara lite skört efteråt.. men njut av känlan. Jag tycker att sjukgymnaster pratar mest med en, naprapater de gör ngt.. dvs de tar i en that´s god för massage ger bättre verkan . kram

2009-03-29 @ 11:32:43
URL: http://www.catwoman1955.spaces. live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0