Hur ska jag få ihop det??

Jaja sitter jag här så får jag aldrig ihop det..Men vet ni det är snart jul och jag sitter i ett hem som inte är direkt julpysslat. Skulle behöva göra en kraftansträngning men just nu är jag hemma för jag mår inte speciellt bra..Vet inte vad det är, men jag har en huvudvärk som kommer och går och sen är jag emellanåt alldeles yr i huvudet..Kroppen orkar just ingenting. Försöker att gå och småpyssla lite grann, men det behövs ju krafttag så det händer inte så mycket..Kanske ska jag skaffa hit Rut så det blir ordning en gång för alla. Kan ju inte påstå att jag har fått så mycket gjort i detta hem denna höst. Varför vart det så här?? Jag har ju varit så noga med att försöka hålla någotsånär ordning omkring mig men nu börjar hemmet förfalla. Bättre blir det ju alla gånger när jag sätter mig här och skriver *S*

Fötter som ska bära mig


I morgon ska jag på julbord med jobbet och har ingen aning om jag kommer att orka med det. Sitta och vara trevlig och umgås när jag helst vill lägga mig under täcket (vilket täcke tänker jag inte tala om). Äta när jag ingen aptit har verkar inte vara en höjdare..På julbord ska man ju vräka i sig av alla godsaker. Snart har jag tvättstuga, berget av sängkläder MÅSTE tvättas upp eller kan jag kasta och köpa nytt?? Ungarna behöver väl inga julklappar det har de ju fått VARJE år *S*
Sommar och bara fötter


Kan jag gnälla lite till?? Jag känner att jag skulle behöva äta lite grann..Men fy vad trist det är att äta ensam eller att fixa till något att äta.. Vet inte ens om jag är hungrig eller om det är annat som suger i magen..
Den här skulle jag vilja ha nu.


Ska jag berätta hur tokig och virrig jag egentligen är..Lova att du inte berättar vidare..I onsdag så var det John Lennons dödsdag och eftersom jag är lite virrig så vart det lite fel. Min pappa han fyller år samma dag som en riktigt kändis och då fick jag helt plötligt för mig att pappa fyllde år på John Lennons dödsdag?? Så naturligtvis ringde jag pappa och grattade honom den 8 dec. Han vart lite paff och sa -va är det redan, sen tackade han mig..dagen efter kommer jag på att pappa fyller inte år förens den 8 jan samma sag som Elvis Presley (ni ser jag hade rätt om kändis i alla fall). Men hur kommer det sig att jag är så här virrig?? T.o.m på farsdag ringde jag en vecka för tidigt?? Dags att söka för det kanske, en grundlig undersökning av hjärnkontoret vore kanske på sin plats.

Nu ska jag samla ihop mej och ta hissen ner till tvättstugan..Kanska kan jag i kväll lägga mig i rena sängkläder :))
Bra avslut.....



Kommentarer
Postat av: CW

Kära Anne… jag tycker du ska beställa en tid hos doktorn och kolla upp huvudvärken och din trötthet. Säkerligen är det kanske pga att du stressar runt rätt mkt men det är bättre att de tar lite prover osv. eller hur de nu gör.



Ett tips är att skriva ner alla din symptom på en lapp för annars glömmer du säkert hälften av dem…så brukar jag görs i varjefall för jag glömmer det mesta då jag är hos doktorn.



Lyssna på mig nu och beställ en tid:)))) det är bättre att du får hjälp än att du ska må dåligt.

kram på dig

2010-12-10 @ 17:54:18
URL: http://dajmstrut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0