Vaknade med huvudvärk..

Idag är det juldagsmorgon och denna morgon började väl inte så jätte bra. Vaknade strax efter 6 av att huvudet höll på att sprängas sönder..Låg kvar en stund och hoppades på att den skulle avta av sig själv..Men inte då, så jag gick upp tog 2 tabletter och la mig i sängen igen. Efter ca 1 timme så började den äntligen släppa och jag steg upp och satte på kaffet. Medan jag står i köket så kommer Jenny upp, hon var ju tvungen att gå upp tidigt för hon ska köra hela vägen hem till Karlstad, men först ska hon stanna till hos morfar och sen till Grängesberg för att plocka med katterna innan det bär iväg till Karlstad. Vi fick en liten stund tillsammans på morgonen innan hon gav sig av.


Julafton igår och det vart en dag med så blandade känslor. Livet är inte bara en dans på rosor och det är inte bara glamor och lycka. När de finns de som lever i ångest, som inte mår bra i sitt liv så blir det så att även jag lever i en ångest och ett dåligt mående. Jag är maktlös och kan inte förändra hur gärna jag än vill. Det gör ont men jag vet att det gör mer ont i den som lider. Här räcker inte min kärlek till men jag får visa att jag älskar trots allt. Önskar så att det fanns lätta lösningar men så ser verkligheten inte ut. Men jag förlitar mig på min Högre Makt och är övertygad att allt kommer att lösa sig och att den jag älskar får och tar emot den hjälp han kan få.


Mitt liv har ju löst sig, jag som aldrig trodde att jag skulle fixa det, trodde aldrig att jag skulle få ett bra liv..Trodde att mina barn skulle få lida så länge jag levde av mitt leverna. Men även jag fixade det som jag trodde var omöjligt. Har fått ett fint liv idag, jag har mina barn som jag älskar över allt annat. Jag har min kärlek till Kenneth och han är just nu klippan i mitt liv. Han är den som hjälper mig från att bryta ihop totalt. Att ha någon att prata med, någon som lyssnar och vet vad det handlar om..Som kan hjälpa mig kärlekfullt att se vad jag kan göra och vad jag är maktlös inför..Så det finns trots allt en stor tacksamhet i mitt liv och en stor önskan att en dag är allt vad alkohol och droger borta från mitt liv.
Eftersom Kenneth inte gillar att jag lägger ut bilder på honom får ni se honom bakifrån denna gång :))


Nu ska jag vänta på att Linda ids vakna så jag får höra med henne om hon vill följa med ner till Nyköping. Vill ju så gärna att hon och mina andra barn äntligen ska få träffa Kenneth och jag vill att Kenneth ska få träffa mina barn.. Önskar nu er alla en underbar fortsättning på denna jul och massor av kramar till er i kärlek
Den här kan han aldrig hindra mig från att lägga ut..det är det här jag kallar kärlek

Kommentarer
Postat av: CW

Stackars dig med huvudvärken… jag vet hur det känns då jag konstant har värk pga nackeländet. Huvudvärk tar ifrån en orken att vara med liksom… man orkar inte ens tänka då det är som så.



Tur det finns medicin som kan dämpa då är som värst.



Förstår det svåra som du är i… man vill hjälpa men det går liksom inte. En frustrerande känsla att veta VAD som behövs men sen inte kunna genomföra det. Jag fattar rätt bra tror jag.



Det är den största lyckan att du funnit din vän och jag skrattar då jag läser att han inte vill vara på bild på nätet för det vill ju inte jag heller:)))) Det är en KLOK man hälsa honom det från mig:)



Nu hoppas jag att det går bra för dig hos doktorn när du väl ska träffa honom igen. Sen är det väl så att då man har mkt oro inom sig för svåra saker så påverkas man också genom att kroppen blir trött och protesterar men det finns hjälp för allt. Jag skulle kunna skriva hur mkt som helst men jag måste sluta för annars blir det en bok utav det:))))



Kramar om dig och tänker på dig KRAM KRAM

2010-12-25 @ 12:14:39
URL: http://dajmstrut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0