Vill dela min kärlek

Med hela världen, synd att så få läser här *S*

Vad som än väntar
vart vi än går
Vi vet att vår kärlek
för alltid består
Vår Herre ett ljus
för oss har tänt
Vi vet att vår kärlek
från himlen är sänt

Han lät oss dröja
i mången år
Han fanns alltid där
och läkte våra sår
Våra blickar möttes
då och då
Men ändå förstod vi
inte vad vi väntade på

Nu, då vi vet,
vi fröjdas kan
Och tackar dig
Herre hand i hand
Vår kärlek så stor
och mäktig är
Tack vare dig
som lyckan bär

Den ska vara för resten av vårt liv...............

Var du än är
och var du än befinner dej
så finns jag alltid där
för dej, jag vakar över dej
som gud över jorden
och förklarar mina känslor
genom dom här orden,

Dagarna kommer
och dagarna går
jag älskar bara dej
och jag hoppas du förstår,
det finns en dröm
du & jag lever i den
när du ser på mej,
då stannar tiden,
tusen diamanter
finner jag i dina ögon

Alla mystiska stunder i livet
det är du som gör dom,
älskvärda stunder
när jag ser dej
le och skratta utan dej
skulle jag vara borttappad,
min ögonsten
och livets diamant
att du e min
det kan inte vara sant

Som en ängel från himlen
förtrollade du mej
o jag lovar dej
jag kommer
aldrig såra dej,
du är det bästa
som hänt mej
princessan i mitt liv
och jag älskar dom stunder
när jag har dej här bredvid,
att smeka ditt hår
och nudda dina läppar

Utan tvekan
är du den perfekta,
du & jag för evigt
det ska alltid vara så
och vi behöver bara bry oss
om oss två,
du och jag gott
kärleken e sann
djupast i mitt hjärta
där finns ditt namn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0