Känner mig ledsen!

Är bara tvungen att skriva av mig lite för jag är en aning förbannad på mig själv. Olle var här idag och vi har ju inte träffats sen vi skildes åt i bilen efter att jag hämtat honom på Arlanda. Vad ont det gjorde och jag hade svårt att behärska mig att inte kasta mig om halsen på honom. En kram vart det och jag bara kände att FAN jag vill inte känna så här. Jag presenterade inte honom för mina kolleger för jag kände att skulle jag göra det så skulle jag börja grina. Detta är Olle från Flen och bara så ni vet det så är han nu mitt ex????

Det kändes så konstigt allt och jag tyckte jag betedde mig som en fjortis, kände mig alldeles darrig och nervös. Varför varför. jag har ju accepterat och jag vet att det är över. Okey det kommer nog en dag som jag kan träffa honom som en kär vän, men just nu kändes det otroligt tungt. Det var ju samma när jag bröt med honom innan jul, jag ville ha honom när jag träffade honom igen och då beslöt vi ju för att försöka. Men jag vet ju att det inte går, jag vet att det inte fungerar, jag vet att jag inte är älskad. Ändå kändes det som om han bara behövde säga en sak så var jag hans igen??? Det är ju sjukt, när jag vet att jag inte var lycklig i förhållande mot slutet, när jag vet att jag kan inte bli lycklig med honom. Hur sjuk är jag då på en skala??

Nu har jag ätit min pizza, jag har gråtit lite grann nu ska jag strax upp och jobba igen, ska bara in och pudra näsan. Det var skönt att i alla fall få skriva av mig lite även fast jag vet att det jag skrev är så sjukt, men jag är ju sjuk :(

Kommentarer
Postat av: CW

Jag tycker inte alls att det var sjukt att du kände saknad. Det bästa är nog att inte ha ngt med varandra att göra ett bra tag för det är svårt att veta hur man ska hantera alla känslor. Kärlek eller saknad eller bara vana... allt måste få landa ordentligt inom en innan man kan ses utan att känna ngt speciellt. Så mitt råd till dig är nog att klippa helt.

När man gått vidare i livet kan man väl ha en vänrelation men det är inget att rekommendera så länge känslor finns kvar för då far du mest illa själv tyvärr. Var rädd om dig och du kommer med all säkerhet att träffa ngn som verkligen älskar dig mest av allt.

Kramen till dig...

2010-02-03 @ 15:46:01
URL: http://dajmstrut.spaces.live.com/
Postat av: Anne

Ja du har rätt Eva. Det bästa är att bryta totalt ett tag. Men det blir svårt för han har sina grejer fortfarande här och jag har grejer hos honom :(

Jag tror att det var extra svårt så här när han dök upp på jobbet och ingen visste vem han var (jag berättade när han gått). Sen var det ju första kontakten efter separationen så det bidrog väl också. Nästa gång får jag vara lite mer förberedd i mina känslor :(

2010-02-03 @ 19:57:57
URL: http://anjojeli.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Nämen snälla, det är ju inte konstigt att det gör ont. Håller med Eva, du behöver få distans till honom. Känslorna kommer att svalna tid nog men nu sårar du bara dig själv om och om igen ifall ni träffas. Jag tycker du ska hämta dina saker hon honom och ge honom hans saker. Sen är det lite jobbigt det där med att ni är vänner på FB, för jag tror nog även det gör ont i dig att se att hans liv rullar på som vanligt medans du är ledsen, även det kan ju göra en ledsen.



Kompisar kan ni säkert bli så småning om men nu är det nog inte läge för det, så länge du har känslor kvar.



Kram på dig underbara syster

2010-02-04 @ 18:46:55
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0