Liten vilostund

Började med antidepressiva igår och har alltså tagit 2 tabletter och nu har jag alla biverkningar som bara finns (kan man få det så fort??). Jag mår illa, jag känner mig så konstig i både kroppen och knoppen och världens ångest sliter i mig?? Jag kom inte iväg på vattengympan för jag fick inte på mig några kläder och bara tanken på att gå dit och byta om till baddräckt fick mig nästan att bryta ihop. Jag är tveksam till att fortsätta med dessa piller, lika tveksam som jag var att överhuvudtaget börja. Men de har ju uppenbarligen hjälpt andra, då borde de hjälpa mig.

 

Nu blir jag hemma idag, bara en kort promenad till affären för att få lite luft. Har påbörjat tömningen av min linnegarderob och fråga nu här och nu…Är det någon som är i behov av gamla påslakan?? Jösses var kommer alla påslakan ifrån?? Hur stor familj har jag haft?? Det finns påslakan för alla smaker..Bratch, Pippi, Kinatecken, Siden, blommigt, DIF, Blått, Beige; Grönt, Svart säg vad du vill ha så skickar jag *S*

 

I morgon ska jag iväg till Nyköping och tillbringa dagen med min väninna och sponsor. Ska bli så skönt att komma hemifrån så jag slipper allt som behövs göras. På fredag åker jag nog till Norrköping för att tillbringa några dagar med Marie (Kenneths syster). Blir nog ett biobesök och sen bara vara och sitta och skvallra. Jösses vad jag bloggar nu då? Men jag känner att jag måste avbryta plockandet här hemma annars blir det för mycket. Så svårt att bara göra lite grann, men det fungerar ju inte att jag kör i 100% .

 

Nu ska jag i alla fall försöka att få i mig lite lunch, det kurrar faktiskt i magen fast jag mår illa? Måste passa på att äta när hungerkänslorna kommer……….


Kommentarer
Postat av: cw

Det brukar väl vara så att det tar en tid innan medicinen börjar verka så ge ej upp nu efter en dag:)

Varför är du så emot att äta medicin??? Se det som ett kosttillskott som du behöver just nu och som du sen kan sluta med då då kommit upp ett steg.

kram på dig från norr

2011-02-09 @ 11:37:23
URL: http://www.dajmstrut.blogspot.com
Postat av: Peter

Jag vet att det tog ett tag innan medicinen gjorde verkan men minns inte hur lång tid det var.

2011-02-09 @ 13:30:46
Postat av: Peter

Att blogga så mycket som du har gjort den senaste tiden kanske är ett sätt att få ur dig känslor. Så fortsätt med det om det känns bra.

2011-02-09 @ 14:39:23
Postat av: Kenneth

Tycker du gör ett bra jobb gumman, men ta det lugnt och tänk på dig själv nu,kram

2011-02-09 @ 15:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0