Ca 48 timmar

Ja så länge var jag smärtfri :))
Men det är okey, jag vet ju nu att jag kan bli smärtfri, det enda jag inte vet är hur mycket det kommer att kosta mig :(
Men jag har tidigare i mitt liv lagt ut en massa pengar på sprit och cigaretter och inte sjuttsingen gnällde jag då, så varför gör det nu.
Jag tror ju på under men inte på underverk eller hur det nu var. Men som så mycket annat så kommer säkert det här att ta tid och jag har inte bråttom. Så ja jag är fortfarande lycklig. Ska köpa mig en liten lott för kanske vinner jag nu när jag önskar pengar till någonting bra och inte bara till konsumtion. Så  jag ber till min högre makt, inte om rikdom men om hjälp och eftersom jag lever som jag gör idag så är jag övertygad om att jag kommer att bli bönhörd eller hur? :))

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Självklart blir du bönhörd!! ;o)

Kram E-L

2009-03-29 @ 09:42:02
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: CATWOMAN

Som tröst kan jag säga att man brukar få ONT efteråt, de har rört i ngt som legat fel länge så misströsta inte... fler behandlingar kommer att göra underverk synd bara att det kostar skjortan att gå dit.Kramendamen

2009-03-29 @ 11:34:20
URL: http://www.catwoman1955.spaces. live.com
Postat av: Pia

Tack för att du skrev i min gästbok.:0)))



Jag hoppas att livet går framåt för dig och att det ger dig sinnesro.

Hoppas att ryggen blir bättre!!



Kram och sköt om dig !

2009-03-29 @ 19:33:47
URL: http://piasbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0