Livets alla skiftningar

Sitter här och mår nästan fysiskt illa. Har inte ätit någonting sen frukost men skulle inte kunna äta ens om någon dukade fram en gourmémåltid. Väntar på att klockan ska bli 17:30 så att vi kan åka iväg. Vi ska på ett möte eller han som finns här ska på möte och jag ska köra honom dit. Själv får jag avstå för jag tror att det är bättre att han är själv. Nu ca 2 timmar kvar och jag vet inte om jag får med honom.

 

Känner att det nästan är för mycket för mig just nu, ingen semester har jag fått och snart är det jobb igen. Men jag vet att jag måste göra det här för annars skulle jag inte få ro. Men jag vet inte vad som kommer att hända och var vi kan få hjälp. Jag är för personligt och känslomässigt inblandad så det är inte mycket som jag kan göra. Jag bara längtar till semestern i aug för då ska jag rymma och inte tala om för någon vart jag tar vägen.

 

Jag känner att jag bara måste få egen tid, jag måste få sköta om mig själv. Jag har fått ett erbjudande en underbar gåva och det är en resa till Italien till min vän, hon betalar min resa bara jag kommer. Men jag vet inte om jag kan, Linda skulle bli så besviken om jag åkte utan henna och jag har svårt att ta emot att min vän även skulle betala för Linda (själv har jag ju inte råd) och vad skulle Linda göra där om vi 2 ska sitta och babbla och ta hand om varandra.  Ibland önskar jag att livet vore enklare och jag bara satt i en stuga någonstans i skogen och bara hade mig själv.

 

Men det fungerar ju inte, jag har mina underbara ungar och utan dem 3 skulle jag inte kunna leva. Men just nu känns det så tufft och det är så mycket som gör ont i mig. Men jag lämnar över till min Högre Makt att ta hand om mig och jag hoppas att personen jag har här finner sin Högre Makt och får ett meningsfullt liv den tid som är kvar.


Kommentarer
Postat av: CW

Vet du... jag tycker du ska åka till Italien och unna dig lite egentid. Jag tror du behöver det nu. Fundera på detta och det kanske är en väldigt bra investering att tänka på sig själv lite för omväxlings skull.

KRAM KRAM

2010-07-06 @ 13:05:47
URL: http://dajmstrut.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena

Linda är alltid välkommen till oss. Du behöver verkligen tänka på dig själv också!!



Tankarna finns hos dig. Älskar dig!



Kram Eva-Lena

2010-07-06 @ 21:41:13
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Vet ju inte vad som hänt eller händer runt om dej just nu men det är klart som korvspad att du ska ta emot erbjudandet att åka till Italien,det är du verkligen värd.Ser att Eva-Lena kan tänka sej ta hand om din dotter som du alltid passar upp på i vanliga fall.

Lillemor

2010-07-08 @ 07:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0