Semestern är slut

Jaha det var de 3 veckorna..Snacka om att det gått fort..I morgon börjar jobbet igen och nu går jag in på heltid. Ska livet bli som innan, har det hänt några förändringar under året, kommer jag att fixa det här och har jag lärt mig att ta det lugnare?? Jag vill tro det, jag vill tro att det ska bli annorlunda. Men jag kommer fortfarande att behöva hjälp och det främst av Linda. Vi måste lära oss att dela på sysslorna och ta gemensamt ansvar för hemmet och det som hör till.
Sitter vid nya datorn och har bara nya bilder..ca 1700 bilder att gå igenom i gamla datorn (det lär ta en stund innan jag har bilderna i den nya)


3 veckor har jag fått tillsammans med Kenneth där vi varit tillsammans dynget runt. Vi klarar nog vardagen med tanke på allt vi gått igenom nu under semestern. Kärleken blir bara starkare och jag är så otroligt lyckligt lottat att finna en sån som Kenneth så här sent i livet. Är jag verkligen värd detta?? Att bli så omhändertagen och ompyssld trodde jag inte att en människa kunde bli. Jag känner mig verkligen priviligerad. Tack för att du finns för mig Kenneth, tack för att du förgyller mitt liv.


Mitt hem är så långt det går färdig och jag har rensat bort det mesta och den är nu lättstädad och jag vet var jag har det mesta av mina prylar *S*. Det vart inga resor och inget bad denna semester men det känns trots det som ett av de bästa semestrar jag haft. Jag ska nu jobba 2 veckor och sen ha 1 veckas semester, sen jobbar jag 2 veckor och har igen 1 veckas semester :))
Sista semester veckan ska vi ta en tripp till småland och därifrån till Halmstad. I småland min släkt och i Halmstad konvent samt att jag äntligen ska få träffa Kenneths dotter.
Mitt nya kök, stor förändring. Inte bara ytligt utan även i alla skåp.


Vet ni idag var första gången som jag längtade hem till min lägenhet. Tycker att jag har så fint och ompysslat. När tappade jag bort mitt hem. Hur länge har jag egentligen varit på gång in i väggen. För mitt hem har absolut inte varit prio 1 de senaste åren. Jag som alltid pysslade här hemma tidigare. Jag som ville ha så fint och rent omkring mig. Hur har jag kunnat tappa allt så?? Känns som om jag börjar en ny era i mitt liv och härifrån ska jag vara nr 1. Jag ska se till att jag mår bra och orkar med för då kan jag ju också orka vara till för andra. Men aldrig mer på bekostnad av mig själv.
Lite suddig bild men detta är min nya hall.


Just nu har jag vissa tuffa grejer att ta tag i. Jag har gjort mina misstag, jag har tänkt fel och jag har inte haft hela hjärnan med mig. Så nu har jag fått konsekvenser av det men jag hoppas att jag lyckas ordna det till det allra bästa. Jag får ödmjuk be om hjälp och hoppas på att människor litar på mig, att jag har deras tillit. För jag kan inte lösa detta utan hjälp, det är för mig just nu omöjligt. Men en dag ska allt ha ordnat sig och jag slipper denna oro och dessa bakslag. Det ska bli ordning även på denna kärrings hjärnhalvor........
Vackrare än så här blir jag inte :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0