Oj vad länge sen

Hej på er. Det var ett tag sen jag skrev, jag är verkligen en periodare *S*. Haha vet ni jag har blivit skitfet, de kilon jag tappade i början av året sitter där igen + lite till, nu snackar vi bilringar :))  Hmm varför sätter sig allt runt midjan??  Jaja lite får jag skylla mig själv för jag har inte varit speciellt aktiv med gympan..Inga mer semlor eller gräddsåser här inte..Nu är jag riktigt rädd eller är det bara att trycka på magen så att det hamnar lite höge upp och jag kan börja med DD-kupa *S*
Jösses Amalia var kom det här ifrån??

Idag mår jag bra..Livet har på alla plan gått upp och ner. Men jag vet vad jag vill med en del av livet och då släpper jag det inte lättvindigt. Jobbet vet jag inte hur det kommer att bli med, kommer jag orka gå tillbaka för fullt eller har jag råd med något annat. Jag känner verkligen att jag behöver förändring i mitt arbetsliv. Jag vill ha ett lugnare och meningsfullare arbete.. Men vad skulle det vara, jag har ju ingen utbildning och det är ju nu för sent som 50-åring att tänka på. Hmm ska ha ett möte med FSK, chefen och min kurator..Får se vad vi kommer framtill. Jag vet ju att de vill ha mig tillbaka på jobbet..men jag vet inte om jag kommer att vara samma person och fortsätta köra mitt race i 110..

Men nu ska jag i alla fall ta tag i detta med träning betydligt mycket mer för annars släpar snart magen i backen :))

Kommentarer
Postat av: CW

härlig läsning… det har gett resultat med sjukskrivningen. Jag tycker det låter som att du fått lite perspektiv på alltsammans. Kloka du som är beredd på en förändring.

Jag tycker du ska flytta till samma stad som kärleken. Kanske du passar att vara hemsamarit eller det kanske kallas som ngt annat numera.

Jag blir glad att höra att du kommit en bit på vägen för du är värd allt gott i livet.

Varm kram till dig och en massa omtanke!

2011-03-14 @ 20:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0