Så mycket som börjar ordna sig

Nu har jag fått min rehabilitering färdigutstakad. Kommer att vara sjukskriven 3 månader till och i April jobba 2/timmar/dag i Maj 4/timmar/dag och i Juni 6/timmar/dag. Sen är det meningen att jag ska in och jobba 100 %. Det känns bra och det känns som om jag är på gång och jag har försäkringskassan med mig. Fattade jag henne rätt så får jag 100 % ersättning under rehabiliteringen och det innebär att ekonomin blir bättre också. Sen om jag klarade det vet jag ju inte idag och jag vet inte om jag vill komma tillbaka på 100 %.

 

Annars går livet sin gilla gång och jag känner mig nyförälskad igen..Jag har världens underbaraste man och honom vill jag behålla för resten av livet. Jag har en sådan tur att han ville ha mig och jag tackar min Högre Makt för det. Kenneth är mitt stora stöd och den som får mig att må så bra. Vi har gått igenom saker som skulle fått vem som helst att ge upp och gå skilda vägar.. Men kärleken är nog tillräckligt stark *S*

 

Lägenheten har jag tackvare Kenneth fått i ordning och nu gäller det att hitta lite möbler och få hemmet precis så som jag vill ha det. Det kommer att bli en rolig uppgift som jag ser framemot. Sen gäller det för Linda och mig att hålla den standard som vi vill ha och mår bra av. I morgon ska jag iväg på fotvård/pedikyr och få sommarfina fötter. Vilken lycka, jag kommer att dansa fram *ler*

 

Nä nu ska jag ut i köket och göra klart tårtan med Linda..Vi ses när vi syns igen

Min kärlek


Kommentarer
Postat av: cw

skönt Anne…. allt kommer att bli bra igen ja det känns som att du är på rätt väg.

Jag gläds med dig över detta…. kram kram

2011-04-01 @ 09:13:17
URL: http://www.whattheheckhappens.blogspot.com
Postat av: Angelica

Jag måste säga att jag till 100% diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-12 @ 18:53:32
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0