Sorg jävla alkoholdöd

Det tar aldrig slut...Alkoholen skördar offer efter offer..Liv efter liv och bara tragedi blir kvar..Nu är 4 barn faderslösa...Tacka kung alkohol för det..Det tar aldrig slut..

Jag vill skrika högt, jag vill gråta, jag vill svära ve och förbannelse..Men oavsett vad jag gör och vad jag vill så fortsätter alkoholen att skörda sina offer..Hur i helvete kan vi tillåta detta..Varför är vi så maktlösa..Det tar aldrig slut..

Men tyvärr har mänskligheten accepterat detta..Eftersom det knappt finns hjälp att få..Att SJUKDOMEN är så jävla skamlig, så förnedrande, så förnekande och så svår för många att förstå..Gör att kung alkohol oftast vinner och kvar blir bara tragedi..Det tar aldrig slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0