Kommit på världens grej :)

Dags för lite uppdatering kanske. Men det händer ju inte så mycket i mitt liv just nu som är värt att skriva om. Men det är klart det kanske inte alltid måste hända något för att jag ska skriva. Jag ville skriva en blogg härom kvällen för då hade jag massor att skriva men då var klocka så mycket så det gick ju inte jag behöver min skönhetssömn *S*

 

Så nu när jag sitter här och ska uppdatera så har jag ingenting att komma med. Jag känner mig ganska så less och uttråkad. Lite uttråkad på mitt liv. Det går ju bara ut på att jobba och sen hem, laga mat och sova. Mer orkar jag inte just nu :( hemmet förfaller på riktig och jag måste ta tag i det. Men hur ska jag få kraft till det. Jag måste ha råkat ut för en riktig vårtrötthet för så här orkeslös vad det länge sen jag var.

 

I morgon ledig dag och den kommer att ägnas åt att hitta en balklänning till Linda (det är väl ungefär vad jag orkar med). Jag började skriva den här bloggen för ca 3 timmar sen och så här långt har jag kommit *S*

 

Ryck upp dig kvinna och ta tag i ditt liv. Ja det är vad jag skulle behöva göra på allvar och då tror jag det skulle vara en bra början att försöka träffa någon för då skulle jag nog leva upp och orka hur mycket som helst, det gör man ju om man är förälskad. Vilken bra lösning jag kom på, läkarna kan slänga alla lyckopiller det är förälskelse som får igång oss människor. Låter enkelt med dessvärre är det ganska svårt, en förälskelse är ju inget jag hittar i garderoben direkt.

 

Jag måste ju ut bland folk för här hemma lär jag ju inte hitta någon. Men när ska jag orka det? När ska jag få tid till det? Jag var ju borta nu i onsdags och torsdags och träffa vänner, men det är ju vänner och bland dem hittar jag ju heller ingen förälskelse. Kanske ska jag bli lite flörtig på jobbet om det kommer in någon snyggig, jag tillbringar ju dock min mesta tid på jobbet så det borde vara en ypperlig chans att träffa någon *S*

 

Öppningsreplikerna är ju klara eftersom jag ska se alla kunder som kommer in och hälsa. Sen blir jag ju lite intim när det ska till att provas bågar och då har jag världens chans att röra lite och komma med komplimanger. Nu gäller det att ladda upp till tänderna och se till att jag varje dag på jobbet är till min fördel. Jag kan ju förbereda lite genom att gå igenom tidboken och kolla upp ålder och så där. Lära mig att komma ihåg förnamnet så jag redan när de kommer in kan tilltala dem med det *S*

 

Nu tror jag att jag har kommit på världens grej så nu ska jag lägga mig och spåna vidare. Måndag då startar mitt nya liv. Orkar inte lägga upp några bilder


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Ja, förälskelse får en att sväva på små moln men inget är okomplicerat och helt plötsligt ramlar man ner på ett hårt betonggolv :/ Man får inte tänka på sitt eget välbefinnande utan måste ta hänsyn till alla andra, livet är bara för komplicerat :(



Kram lillsyrran.

2010-05-16 @ 11:53:30
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: Anne

Nä egentligen är det inte mer komplicerat än vad du gör det till. Snälla skriv till mig och berätta hur du har det, jag är såååå nyfiken S

Kramar om dig min alldeles egen lillesyster

2010-05-16 @ 12:09:31
URL: http://anjojeli.blogg.se/
Postat av: CW

Ja du förälskelse kan räddningen:)))) gillar din strategi att närma dig en läcker kund.

Visst är det väl så att man måste även orka... ja orka ha sin ögon öppna och inte "se suddigt".

Du vet jag är säker på att även du kommer att träffa ngn och gör du inte det så ska jag leta reda på en NorrlandPojke som passar dig som handen i handsken:)

Han ska vara lagom liksom... de brukar vara bäst i längden.

Känner så igen mig i det där med att man ska blogga men så är allt bort i skallen på .. det känns som att inget hänt och inget är intressant att berätta om. DÅ brukar jag bara skriva ändå och det brukar bli de bästa bloggarna då man låter hjärnan bara leka av sig... ja skriva det som dyker upp sekund för sekund. Du är en fantastisk berättare... och jag tycker om att läsa hos dig.

kram kram skumbanan

2010-05-16 @ 13:25:30
URL: http://dajmstrut.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0