Usch då ingen bra dag..

Idag känns det för jävligt har en sådan enorm ångest..Skulle vilja ringa och prata med någon men vill inte lägga mitt dåliga mående på andra personer, så jag väljer att skriva av mig..Helgen var ju så bra och jag kände en sådan kämparglöd (det gör jag iofs fortfarande) men denna ångest jag känner nu håller på att ta kol på mig. Har försökt att vila och sova en stund men det bara svartnar för ögonen och snurrar i huvudet..Reste mig från sängen tidigare och var nära att svimma allt bara snurrade..Min hjärna går verkligen på högvarv just nu och jag vet inte hur jag ska göra för att stanna den??

 

Sitter och kramar om mig själv för att få kroppen att vara still och tårarna bara kommer..Hur f-n kan det bli så här?? Hur kan jag må så jävla risigt utan att vara sjuk? Försöker att fokusera på annat och ska strax klä på mig för att ta mig ut på en promenad..Blir ingen vattengymnastik för jag klara verkligen inte av att ta mig till badhuset. Åhh om jag bara kunde få hjärnan att stänga av och bara vara i stunden här och nu..Försökt att meditera, har fått tips om en så fin meditationsteknik som fungerat tidigare men nu fungerar det inte alls. Jag känner bokstavligen av varenda nerv i kroppen, det känns riktigt otäckt..

 

Önskar så att det vore eftermiddag så jag får mitt besked och kan landa i det och utifrån den agera. Som det är nu så är det bara en väntan och jag är maktlös för jag kan inget göra förens jag får ett besked. Det är ovissheten som tär i mig, som sliter söder mig för jag har inget att agera på.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan alltid ringa mig mamma, va du än är på för humör. Jag finns här. Älskar dig!



Kramar

2011-02-21 @ 18:11:21
URL: http://tigerhjarta.blogg.se/
Postat av: Anne

Jag lovar att ringa dig när jag får behov av att prata..Ikväll har jag prata i telefonen hela kvällen så det ekar i huvudet..Jag älskar dig goa Jenny <3<3<3

2011-02-21 @ 18:58:10
URL: http://anjojeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0