Ge mig styrka

Alltså kan ni inte säga att granen är finast när det står där alldeles grön och ståtlig. Inte behövs det några ljus eller pynt i den. Stjärnan är ju ändå redan på plats över toppen (har en adventsstjärna i träd hängande i taket precis ovanför granen) Visst räcker det? Om det inte räcker så är min julefrid förstörd, för jag bara hatar att sätta i ljusen och få dom raka och kontakten precis till uttaget

Varför lovade jag dottern att vi skulle ha gran...gråter.... och kikar på ljusslingan..
Sången går ju så här....granen står så grön och grann i stugan


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Hi, hi, visst är den fin bara grön men jag var tvungen att klä min för att det inte skulle synas att det var ett plastis :o)

Kram!!!!

2008-12-17 @ 21:52:21
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0