Min fina sida

Ser ni vad fint jag har det här inne nu, riktigt hemtrevligt och personligt :))
Jenny är så himla duktig och jag är så glad att hon ville hjälpa mig. Jag vet ju vilket helvete min syster har med sin blogg och jag är alldeles för snäll mot mig själv för att utsätta mig för något sådant som att försöka få till en blogg när jag inget kan. Fast syrran kan ju en massa så snart har hon nog listat ut hur det mesta fungera och då lugnar hon nog ner sig *ler*

Jag bad Jenny skapa 2 olika kategorier så att jag kan skilja på det allmänna dravlet och det som handla om det mer seriösa missbruket. Får se hur det kommer att gå för mig att få in olika inlägg i olika kategorier, jag har ju ingen aning om hur man gör. Sen vill jag ha lite länkar på min blogg också,  jag ska charma och bearbeta Jenny lite till så kanske jag får hjälp med det.

Idag ringde lillebrorsan och han ville ha barnvakt i helgen. Han undrade om hans barn skulle kunna sova över hos mig natten mellan fred-lörd. Alltså detta är inte klok, vi har aldrig övernattningsgäster (förutom mina andra barn eller Olle) och nu ville brorsan ha hjälp. Men jag var tvungen att tacka nej för denna helg kommer Fredrik (syrrans lillpojk) hit för att våldgästa mig. Han kommer tillsammans med flickvänner för dom ska se Idolfinalen i Globen på fredag och tänkte då att dom skulle stanna tills söndag för att kunna göra Stockholm osäkert under lördagen. Hmm varför vart allt detta just samma helg. Jag har inte plats för så många övernattningsgäster (blir trångt när Fredde kommer + 2 till). Jag har för mycket blommor i vardagsrummet så jag fattar inte hur jag ska få plats med en madrass där inne på golvet :(

Nä nu skriver jag inget mer för jag har ingenting mer att skriva om.

Ta hand om varandra och ge mig en kram

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Nää, jag har gått bet och jag har bett Jenny om hjälp. Däremot vill jag veta hur hon löste det hela förjag vill verkligen lära mig. Vet du, jag har faktiskt hand om jobbets hemsida. Men där är allt upplagt mycket enkelt utan en massa koder. Fast jag vill verkligen lära mig men jag har kommit till insikt att jag inte gör det utan hjälp ;o)



Tack för att du tar emot Fredde + 2. Du ska veta att det är uppskattat!!! Känns skönt för mig att veta att du hämtar dem på kvällen efter IDOL, höns mamma som man är.



Mitt nästa projekt med sidan är att kategorisera mina länkar. Vill dela upp den efter vad de är typ "släktingar" "Taifare" och "övriga vänner"



Nä nu ska jag ge mig i kast med det. Håll tummarna ;o)



Älskar dig syster min / Kram Eva-Lena

2008-12-10 @ 20:56:28
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0