Idag ska jag blogga

Tänkte att jag skulle skriva en blogg idag trots att jag mår pyton och knappt orkar sitta upp. Det var så länge sen jag skrev så jag tänkte ge ett litet livstecken. Även fast ni som läser här inne vet att jag lever, för vi har ju kontakt på andra ställen *S*

Jag vaknade inatt med världens frossa, låg bara och skaka i sängen och frös så det gjorde ont. Kroppen kändes som om den vägde 2 ton och det värkte i varenda muskel. Jag vart nästa lite rädd först för så där har jag nog aldrig mått förrut. Det höll i sig ett par timmar men lugnade sen ner sig. Men jag har haft ont i hela kroppen efter det och det värker i varenda muskel. Jag var vaken mellan 04 och 09 ungefär. Sen sov jag ända tills Linda kom hem strax efter kl 15.  Huvudet spränger och till råga på allt annat så fick jag även min mens...Hurra för att vara kvinna....

Jag längtar så till min semester för då ska jag bara slappa och vara. Inte planera någonting för hela 4 veckor. Okey jag ska ju besöka några personer, men det är inga måsten och inga krav.

Olle har ju semester ungefär som jag så vi kommer att få mycket tid tillsammans och det känns så bra. Det har inte blivit av att vi träffats så mycket på senaste tiden, han har ju sitt och jag har mitt. Men då är det destå härligare när vi träffas. Det är så skönt att bara vara med honom och det behöver inte hända en massa grejer bara för att vi är tillsammans. Det känns som om jag har det bästa av världar idag och jag mår bra av att få vara jag och jag mår bra i mitt liv. Ibland känner jag mig bara så lycklig att jag vill grina.

Det är så mycket som är jobbigt på jobbet och ekonomin kommer att vara ordentligt ansträngd dom närmaste 5 åren. Men trots det så känns det okey, anstränger jag mig så kan jag göra någonting åt mitt arbete (mer aktivt söka nytt), min ekonomiska situation har jag själv satt mig i även om det har varit med hjälp av andra. Men jag själv är ansvarig och därför är det jag som ska fixa till det. Men jag tror att jag kommer att fixa det och då har jag ju några bekymmer mindre om några år.

Nä det var ingen höjdare att sitta här, jag får nog logga ut, stänga ner datorn och krypa ner i sängen igen.

Ta hand om er och varandra och ge mig en kram



Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Klart du fixar det, alltså ekonomin, finns det något du inte fixar?? ;o)



Roligt att du bloggat lite. Det är faktiskt lite skillnad att läsa här än små noticer i facebook ;o) Här fär man läsa mer utförligt. Du kan liksom bre ut dig ;o)



Sänder mina krya på dig kramar. Hoppas du mås bättre. Längtar också till semestern då vi får ses!



Kram Eva-Lena

2009-05-26 @ 18:43:55
URL: http://lisselgard.blogg.se/
Postat av: CW

Du kommer att fixa ekonomin för den värsta svårigheten har du redan tagit dig igenom...när man väl kommit till insikt så brukar det ordna sig. OCH jag är så glad åt din kärlek... OLLE-MANNEN drog en högvinst då han träffade dig... jag önskar dig allt gott och att du nu ska få ha det bra i livet.

STORA KRAMEN från CW-DAMEN

2009-06-06 @ 23:11:09
URL: http://www.dajmstrut.spaces. live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0