Det är över

Det bästa tiden i mitt liv har tagit slut. Olle och jag har gått skilda vägar och det gör ont men samtidgt känner jag mig befriad för när kärleken dör så ska man gå vidare. Min kärlek är inte död ännu men det går inte att leva två på en ensidig kärlek. Men jag ångrar ingenting och skulle göra om allt om tillfället skulle dyka upp. Jag har lärt mig så mycket under denna tid, jag har lärt mig att jag kan älska en man och bli älskad tillbaka.



Nu kommer det att bli ett sorgearbete som gör ont och jag kommer att ha mycket funderingar på om jag kunnat vara/göra någonting annorlunda, fast jag tro inte det innerst inne eftersom jag bara kan vara mig själv och räckte inte det så fungerar det ju inte. Men livet går vidare som det så vackert heter och det är bara för mig att accepterar det.
Det känns tomt och det finns nu ett hål men det vill jag inte fylla just nu.



Jag är inte bitter och jag kommer igen, men kanske kommer jag att vara lite frånvarande nu (om jag klarar av det). Men skrivandet har jag kvar och även om detta blir ganska privat så får det bli det, ni är ändå så få som läser här och vet det mesta om mig och om hurdan jag är.



Jag ska snart krypa ner i sängen och låta tårarna komma även om dom även rinner just nu. Det som gör ont ska gråtas bort och jag vet att tårar helar. Detta får ta den tid det tar, men jag har själv tagit mitt beslut även om jag tror att Olle är den som känner sig mest befriad. Jag gjorde ju slut tidigare men när han kom hem till mig och vi skulle göra ett avslut så beslutade vi att göra ett nytt försök. Men jag tror att han mest gjorde det för min skull och det kändes inte bra efter det. Men nu är det definitivt och nu kan vi båda gå vidare i våra liv.

Jag bär många fina minnen i mitt hjärta

Tack mina vänner för att ni finns för mig, vet inte vad jag skulle göra utan er. Ni är dom bästa vänner som finns och jag håller er kär. Kram

Kommentarer
Postat av: CW

Att finna några ord som tröstar ... ja jag kommer inte på ngt just nu mer än att återigen beundra din klarsynthet och din kraft som hela tiden lyser omkring dig. Jag hoppas att du för sova och att morgondagen ter sig lite bättre. Sömn är läkande precis som skrivandet... det är en sorg att mista ngn och det är bästa är nog att tillåta sig att få sörja klart. STOR VARM KRAM ... tänker på dig!

2010-01-21 @ 23:03:54
URL: http://dajmstrut.spaces.live.com/
Postat av: CW

... synd att vi bor så långt ifrån varandra för jag tror du behöver många nära kramar nu

2010-01-21 @ 23:04:51
URL: http://dajmstrut.spaces.live.com/
Postat av: Rospiggen

Åh, Anne, hela inlägget bara känns så ja, jag känner så med dig och jag har sååå mycket inom mig som också vill ut men jag är inte redo att blogga om det ännu men det kommer. Jag finns på mailen och pratar så gärna :)



Stor kram Erica

2010-01-21 @ 23:25:14
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen
Postat av: Lisa

Så ledsamt, min vän! Vill du prata så messa gärna. Kramar om hårt.

2010-01-22 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0