Har i alla fall nya glasögon *S*

Varför lär jag mig aldrig att jag INTE ska planera en massa för dagar som kommer?? Anki tyckte vi skulle ut och äta när jag slutar jobbet i morgon och det var meningen att hon skulle dyka upp på jobbet kl 18. Linda skulle till sin kompis och stanna där några dagar. Men det vart inget av det, men jag hade ju kunnat gå ändå tyckte hon. Men jag fick en annan inneboende och jag vet inte hur morgondagen nu kommer att bli eller rättare sagt kvällen.

Så glad för mina nya glasögon med en ny bättre styrka.

 

Nu sitter jag här och önskar mig någon annanstans men det är inte så lätt. Så här kommer nog mitt liv att bli, jag kommer att få ta hand om en annan person och sätta mig själv på andra plats. I alla fall ett tag framöver nu, för jag är den enda han har. Varför blir det så här? Är detta något jag borde ha förutspått? Vet inte, vet bara att det egentligen inte är så här jag vill ha det, men nu bestämmer jag inte själv. Jag kan inte lämna en annan människa som behöver hjälp i sticket.

Det här var dagens middag.

 

Min tid kommer nog och jag ber min Högre Makt att i alla fall förbarma sig över mig de 2 veckor jag ska ha semester att jag får den tiden till mig och mina vänner. Annette kommer hem från Italien och henne måste jag bara få träffa. Lisa väntar på mig i Göteborg och dit ska jag om jag så ska krypa. Ibland kan jag tycka att livet är bra orättvist även fast jag vet att de finns de som har det mycket värre. Jag har det förhållandevis ganska bra så jag bör ej klaga. Men det enda jag vill är ju lite eget liv och så kommer det inte att bli framöver. Men vet ni jag har mina vänner i alla fall, jag har min gemenskap i AA och det är för det jag lever och naturligtvis mina BARN.

Hmm en båtresa vore inte dumt.

 

Jag ska nu strax försöka att få lite sömn så jag i alla fall orkar jobba i morgon. Sen får vi se hur resten av veckan blir och vi får se hur helgen blir. Blir det bra så blir helgen min och då har jag ju någonting att se framemot. Åhh vad skönt det var att få klaga lite och ingen kan hugga mig för det för då sover jag redan *S*

Ungefär så här ser jag på mitt liv för tillfället, vomit up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0