Har jag haft tur??

Sitter just nu här nere i Nyköping och Kenneth jobbar..Snökaos och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig till jobbet i morgon?? Men allt löser sig säkert som vanligt..Kan ju gå igång ordentligt men vet att det blir bra till slut. Nu har jag mött den jag vill leva med och nu kommer ALLT att bli bra. Men allt detta är tackvare Kenneth och hans envishet och att han ville ha mig långt innan jag fattade något.
Här förändrades mitt liv
I september ringde jag Kenneth för det var en grej jag ville prata med honom om och det var viktigt för oss båda att vi pratade om det..det gällde en i gemenskapen.. Då i telefonen lovade jag honom att jag i ett FB meddelande skulle skicka honom mitt mobil nummer (jag ringde honom från hemtelefonen så han fick inte den automatiskt).Jag har hela tiden trott att jag skickat det till honom, men se det hade jag inte gjort..Det innebar att Kenneth satt här hemma i Nyköping och väntade på ett telefonnummer som aldrig kom. Vilket innebar att han trodde att jag INTE ville ge honom det :(
Mitt livs kärlek
Han ville ha det, han ville ha mer kontakt med mig och trodde att det var kört när han inte fick numret :(
Jag trodde ju att han hade den men inte hade någon anledning att ringa. Vi träffades ju senare på Konventet och det var meningen att vi då skulle äta lunch tillsammans, men det vart aldrig tid till det och vi sköt upp den på obestämd framtid. Där vågade han inte be om mitt nummer eftersom jag inte gett det honom tidigare så tog han för givet att jag inte var intresserad. Men den mannen gav inte upp och för det är jag evigt tacksam. Han fortsatte att på FB skriva om den där lunchen som vi skulle ha. Sen bestämde jag mig bara för att åka ner en lördag och inkassera lunchen. Det vart mat, det vart bio och det vart lite till..på bion hände det som gör att jag nu sitter här.
Här sitter vi och äter frukost..Vilken sinnesro
Tänk om han gett upp, tänk om han bara struntat i mig när jag inte skickade telefonnumret?? Jag kunde ju inte i min vildaste fantasi inse att han skulle vara intresserad av mig. Jag såg inte signalerna fast de så här i efterhand var ganska så tydliga. Jag har trott att vi blev tillsammans tackvare att jag tog initiativet och har nu insett att det var precis tvärtom. Han hade bestämt sig för mig och han gav inte upp även fast han var blyg och inte vågade göra något konkret så att även en sån trög kvinna som jag skulle fatta. Fattar ni att jag sitter här och är tacksam och även har ångest över att jag missat att skicka telefonnumret till honom. Här satt han hemma i Nyköping och väntade på ett nummer som aldrig kom. Hade situationen varit tvärtom så hade jag brutit ihop. Att bli lovad ett nummer och det aldrig kom skulle ha fått mig att inse att han inte vill ge mig det och då hade jag i alla fall gett upp. Men Kenneth gav inte upp. Han visste att vi 2 var ämnade för varandra och tackvare honom så sitter jag nu insnöad i Nyköping och väntar medan han jobbar *S*
Här kommer vi att laga många gemensamma middagar.
Jag älskar dig Kenneth av hela mitt hjärta och är oerhört tacksam att du ville ha mig och att du inte gav upp...

Kommentarer
Postat av: CW

Kan det bli bättre.. NEJ det kan det inte.

Där ser du han kom på sin vita springare när du minst anade det. Ofta är det så att i vardagen finner man sin kärlek. När man slutat att leta så öppnas ögonen efter ett tag... och det är nog det bästa sättet att finna ngn att leva ihop med.

Att mötas ute på krogen leder ofta inte till ngt varaktigt eller så har jag fel. Du vet jag har ju haft samma man i hela 35 år…kors i taket vad tiden går och jag har ingen lust och ork att byta ut han:))) Nej då köper jag nog en katt till ifall han får för sig att byta ut mig.:)))



Jag gläds med dig kära Anne… och jag önskar er många lyckliga år tillsammans. KRAM PÅ DIG



2010-11-28 @ 12:27:26
URL: http://dajmstrut.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena

Jag är glad för er skull. Vårda det ni har funnit tillsammans och ta ALDRIG varandra för givet <3 Kram till er båda.

2010-11-30 @ 18:02:51
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0