Underbar söndag

Tänk att vakna en söndagsmorgon och bara må gott..Ingen ångest över  gårdagen och ingen ångest för måndag..Inga tankar på att finns det något att dricka denna dag så att jag överlever..Vakna frisk och veta att dagen idag blir en bra dag..Så här vill jag ha det för resten av livet och så här kommer det att bli om jag lägger mig nykter på kvällen..och igår kväll la jag mig nykter och har tagit ett nytt beslut att jag ska göra samma lika ikväll..

Tösens liv vart bra till slut

 

Just nu är det bara Kenneth som saknas för att min dag ska bli fulländad..Men jag vet ju att jag har honom och jag vet att han snart ringer  och då kan jag få säga..Jag älskar dig..Men först ska han bli firad på farsdag av sin dotter Sandra..Idag fyller vår son 6-månader och jag önskar så att jag var där och fick ge honom en blöt puss och mitt  öra..Men han får säkert ett grisöra av Husse *S*

Grattis till dina månader

 

En regnig söndag och vad passar då bättre än att vara hemma och städa lite. Kom ju igång lite grann igår men ska försöka bli färdig idag så jag kan njuta nästa vecka av ett någorlunda städat hem..Njut av dagar som är och dagarna som kommer  för varje dag är en bra dag och du kan inte få morgondagen åter.

Puss min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0