Bjuder på tårta :)

Jag har nu fyllt 9 år i nykterheten (25 juli) och känner att jag äntligen landat i livet. Åren har varit bra men turbulenta. Men nu är det så mycket som fallit på plats och jag känner att jag lever genom programmet. Sista halvåret har varit tufft på många sätt då jag i början av året gick in i väggen. Men nu börjar jag komma tillbaka och har hittat tillbaka till mig själv. Ny sponsor och på nytt jobbat i Stora boken har gett mig förståndet och mycket av krafterna tillbaka.

 

Jag har inte bara förnyat mig själv, jag har också förnyat mitt hem och nu trivs jag här hemma igen och behöver inte fly. Jag har under en längre tid levt i en flykt och inte haft ork att ta hand om det som varit runt omkring mig eller mitt hem. Nu har jag genom en annan människa, genom den kärlek jag fått uppleva lärt mig hur viktig jag är, hur viktigt det är att jag mår bra. Jag finns ju fortfarande till för andra men det är mer på mina villkor *S*

 

Min tacksamhet till programmet AA, min sponsor och alla mina AA-vänner är stor och det är mycket tackvare programmet och alla i gemenskapen som jag nu ärligt kan säga att det är underbart att leva trots alla sorger jag bär på.

 

Nu på söndag den 7 aug ska jag fira mina nio nyktra år i Nyköping Gästabudsgruppen..Vill ni ha tårta och en kram så är ni hjärtligt välkomna *S*

 

Gud ge mig sinnesro att acceptera

Det jag inte kan förändra

Mod att förändra det jag kan

Och förstånd att inse skillnaden.

 

I kärlek/Anne


Kommentarer
Postat av: Cecilia/Busluren

Gratulerar! :)

2011-08-05 @ 15:25:22
URL: http://busluren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0