Nu är jag här igen :))

Nu måste jag vila igen men jag vet ju inte hur man gör så jag sätter mig här. Jag kan ju inte sitta rakt upp och ner och bara stirra. Men jag känner att sitta måste jag..Nu har jag gjort klart linnegarderoben och även slängt ihop en Lasagne. Bra jobbat på en åtta timmars dag. Hmm om man hade sällskap ändå, har satt på en CD med en massa fina kärlekssånger, den får väl duga *S*

 

Vet ni…..detta skrev jag och så kom Linda plötsligt hem..Började babbla med mig och nu har jag ingen aning om vad ni ska veta??? Det är nästan det tuffaste att må så här för ibland kommer jag inte ihåg vad som hände eller vad jag sa för 10 minuter sen..eller jag påbörjar något sen så blir det inte färdig om jag av någon anledning blivit avbruten. Vilken veckodag jag gjorde vad har jag ingen aning om..Satt hos Kuratorn i torsdag och skulle berätta om min vecka och jag blandade ihop dagarna och hade jätte svårt att berätta om veckan. Skulle jag inte bli påmind så skulle jag inte ha en aning om att det är torsdag i morgon och jag ska resa till Helena??

Grönt och Rött, skit snyggt :))

 

Strax måste jag iväg till affären och jag som ser ut som sju svåra år..Sitter här med färggranna myskläder  och måste väl byta om, ser ut som en fågelskrämma. I kväll blir det till att steka pannkakor till Linda så hon har ”lite” färdigmat här hemma. Jag tvättade en maskin med tvätt..Lite underkläder och 2 par strumpor. När jag hänger upp tvätten så fattas det en (1) STRUMPA...Jag svär jag la i 4 strumpor (2par) i maskinen..Nu är det bevisat min maskin äter strumpor....................*S*

 

 


Kommentarer
Postat av: Peter

Att tvättmaskinen äter strumpor är väl vanligt? Det gör i alla fall min ibland ;)

2011-02-10 @ 09:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0