Skrämt upp mig själv!!

Nu har jag suttit här i sängen och skrämt upp mig själv och insett att jag har Leukemi..Jag har alla symtomer och har tänkt att jag ska ringa Vårdcentralen i morgon, men nu törs jag inte det efter att gogglat på nätet. Jag har under en lång tid fått en massa oförklariga blåmärken på kroppen, jag lider av en enorm trötthet och det värker i mina leder (även fast läkare sagt att jag bara behöver ta kontakt med sjukgymnast och börja träna). Allt detta är symtom på Leukemi..Men jag kan ju inte gå till Vårdecentralen och tala om att jag har Leukemi, då låser de ju in mig på psyk eller tror att jag är en tvättäkta hypokondriker...............


Även alla mina blodkärl syns klart och tydligt och alla mest på armarna och händerna..Jag kommer inte att kunna sola i sommar...Jag hade tänkt nu på lördag när jag ska med en FD arbetskamrat på ansiktsbehandling att jag skulle ställa mig i en sån där dusch och bli lite sommmarbrun..Men det kan jag ju inte göra med dessa blåmärken, de skulle nog ringa snuten för de skulle tro att jag blivit misshandlad :(

Det ser ju ut som om blodkärlen ska spricka när som helst :(

Ja vad göra...Dags att begrava denna kärring kanske???




Kommentarer
Postat av: CW

Klart du ska ringa doktorn och kolla upp det. Eftersom de redan tagit så många blodprover på dig så tycker jag att de skulle ha märkt om du hade ngt fel i blodet. Den sjukdomen ser man väl på antalet vita blodkroppar.



Bättre då att be dem kolla för det kan mkt väl vara ngt annat som går att åtgärda. Det blir bara värre om du går och oroar dig och helt klart ska det kollas upp vad det kan bero på.



Snälla Anne… beställ tid nu och säg precis som du känner. Ingen kommer att tycka att det är ngt konstigt med det.



Kram till dig

2011-06-09 @ 18:55:17
Postat av: oskarlisa

Anjoleli.. du har peppat mej sedan tiden på allt för föräldrar... du ska veta att jag beundrar dej..själv mår jag pyton...vad är verkligheten, bor jag här är det mina barn, är detta verkligheten , är detta jag? Det var inte så här det skulle bli, eller, är detta min gräsmatta, ärr detta mitt hem, vems hemm barnens eller, julia bor hos morfar o mormor, varför kan inte jag ta hand om mina barn, det är tragiskt när man sakta men säkert börjar förstå att det är något fel i ens huvud, något som gör att man inte passar in att man är utanför, att ens barn nog också kommer att vara "utanför", när man har kämpat för att "passa in" Varför duger jag inte som jag är? Kommer ju från mamma, du ska va speciell, har tutat i mej o min bror, man måste urmärka ej, va fan är de som driver henne?Revanch...kärlek...aldrig fått från mamma....bara elakheter eller "de ska va fint" o pappa hänger me...."pappa det är jag, älska mej" pappa jag tar hand om dej, jag älskar dej mer än vad hon jgör, hon ville ju mest at jag skulle försvinna...dö..."minns" att jag kände.."fanns det abort på den tiden? I så fall hade du gjort det, kärringajävel!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-08 @ 00:31:48
Postat av: oskarlisa

nä men oj...förlåt...försökte radera inlägg men de gick inte

2011-07-08 @ 01:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0