Vilken vändning livet tagit.

Nu har livet börjat på riktigt och jag är nog lyckligare än jag någonsin varit. Detta har jag väntat på i 50 år. Bara pang och så hände det. När jag sitter här hemma efter att precis kommit hem efter en underbar helg med Kenneth så känns det nästan overkligt att det hänt. Därför måste jag blogga och föreviga denna helg.

Kärlek

 

Jag åkte till Kenneth direkt efter jobbet i fredags. Slutade kl 15 så jag trodde att jag snabbt skulle vara där. Jag hade ju tagit bilen till Liljeholmen för att så snabbt som möjligt komma ut på motorvägen. Min arbetskamrat som bor i Nyköping fick åka med mig. Hmmm men fredag eftermiddag innan en helg så hade ALLA bestämt att åka just mot Nyköping och det var köer redan vid Liljeholmen. Jaja vi kom fram även om klockan hann bli 17:00.

NilsEva tog mig dit :))

 

Sen vilken helg det vart..Allt började med att Kenneth köpte mig en morgonrock..för att glida omkring i hela helgen *S* sen käkade vi lite ute innan vi åkte hem till honom. Nu kommer jag ju inte ingående berätta om min helg om ni nu trodde det..Lite behåller jag för mig själv *S* Fredagskvällen gick fort men det vart sent, jösses vad vi kan prata..Lördagen var ju Allhelgona och då skulle vi ju besöka kyrkogården för att tända lite ljus. Men dagen började med en kopp kaffe och sen vart det en riktigt underbar frukost med tända ljus, slår vilken hotellfrukost som helst..Där satt jag och njöt i min nya morgonrock.

Saknar dig

 

När det sen vart mörkt var det dags att åka till kyrkogården för att tända ljus. Det var underbart vacker och minneslunden låg vid en damm, alla ljusen tändes runt den. Otroligt vackert och naturligtvis missade vi att ta med en kamera så vi skulle ha kunna tagit någon bild. Tände ljuset för mina 2 syskon..

Snodde en bild från nätet.

 

Sen åkte vi hem och mös lite för att senare på kvällen ta oss till ett möte och träffa gemensamma vänner.  En vän fyllde 21 nyktra år och dit kom även en som inte ens hade en dag för han var inte nykter. 15 minuter innan mötet var slut så dök det upp 2 unga killar och 1 tjej..Åhh jag blir alldeles varm i hjärtat när det dyker upp unga människor som vill förändra sin situation och som inser att de har en sjukdom.

Bäbisen :))

 

Söndagen gick alldeles för snabbt och här sitter jag med en längtan i hela kroppen..Men det är som det är och jag vet att jag måste acceptera..jag har ett till liv och det som är får vara som det är nu..Men jag mår bra och jag njuter..Det här är kärlek när den är som bäst. Vi hör ihop och det känner jag med varje fiber i min kropp och jag känner mig övertygad om att detta kommer att fungera..Vi planerar inte för framtiden, vi lever båda här och nu och detta är vår framtid..Jag älskar dig Kenneth och jag vet att jag ärligt kan säga det efter så här kort tid.

Ni ingår i mitt nya liv nu..

 


Kommentarer
Postat av: CW

Ja kära Anne… nu har det hänt det där som jag alltid sagt att du skulle få vara med om. Helt plötsligt stod kärleken och knackade på:)... du öppnade ditt hjärta och släppte in den. Kan det bli bättre… nej det tror inte jag. Just det där att få möta ngn och känna att allt bara ramlar på plats är nog helt fantastiskt underbart… jag gläds med dig.



Du är värd det allra bästa och just detta som jag kopierade ur din blogg…läs..



"15 minuter innan mötet var slut så dök det upp 2 unga killar och 1 tjej..Åhh jag blir alldeles varm i hjärtat när det dyker upp unga människor som vill förändra sin situation och som inser att de har en sjukdom.”



"Varm i hjärtat"… ja det är DU och din omtanke om andra runt omkring gör dig värd allt gott.

Man känner att du är ÄKTA… ja en sann människa som vill väl.



KRAMEN till dig och puss på nosen från Nils the cat

2010-11-08 @ 10:33:59
URL: http://dajmstrut.blogspot.com
Postat av: CW

…. sen har du en fin bil också med ett mkt vackert naman…”NilsEva” ååh..:))))))

2010-11-08 @ 10:35:28
URL: http://dajmstrut.blogspot.com
Postat av: Anne

Eva min vän..Om du visste vad dina kommentarer värmer..Men det tror jag att du vet..jag har redan sagt till Kenneth att till sommaren måste vi åka upp till dig :))

kramar om dig <3<3<3

2010-11-08 @ 21:17:08
URL: http://anjojeli.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Jag är såååå glad för din skull.

Kram till er båda!!

2010-11-08 @ 21:17:17
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0